Flori pictate cu acuarela

Orele de arta la gradinita………o incantare pentru toti…..atat pentru cei mici cat si pentru mine, copilasii sunt originali , naivi si plini de energie…deci lucrarile lor reflecta toate aceste stari.

Urmeaza povestea florilor pictate cu acuarela, ilustrata si detaliata :

Elevii mei sunt copilasii de la Dreams World Kindergarten, cumintei asculta explicatiile .

Am inceput !!!…..Cu avant, idei originale…si mai ales cu…pensula :))))

Se picteaza din orice pozitie, dezlantuit…puncte , cercuri…fete zambitoare….mai putin ce i-am rugat eu….dar ce conteaza? Se picteazaaaaaa!!!!!

Cand nu ne mai ajunge foaia …pictam si fata….nimic ne ne opreste din pictat!

Misiunea a fost indeplinita! Am pictat , ne-am distrat…si ducem acasa florile noastre originale.

Concluzia este: Nu uitati sa va distrati …cand pictati !

Va multumesc

Adriana

 

 

Lasă un comentariu