Tutorial: Pictura free style

Daca ne plictisim si ne inghesuie rau de tot talentul pot sa va dau o sugestie : pictati, pictati orice…cu furie …si imaginatie. Rezultatul va fi intotdeauna satisfacator: :)). Ne descarcam si putem pune ceva pe perete la sfarsit.

Povestea mea incepe cu un sevalet, culori acrilice, pensule si o panza.

Am inceput sa pun culoare si multa apa:

Am avut si spectatori, foarte civilizati , asteptand fara secepticism rezultatul final. Ce imi place la cateii mei e ca nu ma critica niciodata🙂

Am continuat sa pun culoare, dupa ce primele s-au uscat.

M-am dat un pas inapoi si am incercat sa imi imaginez cum ar arata la final opera mea. Dupa ce am decis ca e imposibil de prevazut…am inceput sa conturez primele elemente:

Tot asa…din aproape in aproape …am terminat pictura, am mai plivit putin aleea si am gatit si pranzul….Napoleon e al doilea nume al meu :))

Ta daaaa:

Va multumesc !

Adriana

Lasă un răspuns

