Curs de arta: Flori din cartoane de oua

Am taiat cartoanele de oua si le-am transformat in flori, apoi le-am lipit si le-am pictat , am adaugat la urma tulpina si frunzele. Mai jos urmeaza povestea ilustrata a copilasilor de la Dreams World Kindergarten care au avut aceasi tema la cursul de arta:

Fetitele incep sa picteze florile , cu seriozitate si cu talent..:)

Nici baieteii nu se lasa mai prejos.

Combina culorile profesionist..:)

O opera de arta, vazuta de aproape ( lucrarea Andrei)

Pavel nu a stat degeaba, remarcam degetele inrosite de atata munca.

Grupa pregatitoare cu lucrarile lor uimitoare.

Grupa mare: a se remarca Vlad care se ascunde dupa lucrare si Maria care isi tine lucrarea cu barbia ( cool)…ha,ha,ha. Toti au lucrat frumos si le-au iesit niste flori in relief memorabile!!!

Pe curand

Adriana

Lasă un răspuns

