Curs de arta : Ziua autismului 02.04.2012

Astazi e ziua autismului , am celebrat aceasta zi impreuna cu copilasii din centrul  Asociatiei AITA  pictand curcubeie albastre si manute albastre ( albastru este culoarea acestei zile).

Pozele care urmeaza va vor spune povestea zilei de astazi…o zi deosibita …pentru niste copilasi speciali.

Am inceput curcubeul albastru:

Apoi am trecut la soare:

Dupa ce le-am decupat …..au aparut aceste colaje vesele:

Apoi ne-am pictat mainile in albastru . Copilasii s-au amuzat…exemplificam prin zambetul lui Antonio:

Si am facut o coronita din manute albastre:

Obositi …dar si multumiti de rezultate…am incheiat ziua de azi.

Va multumesc

Adriana

 

 

 

Lasă un răspuns

