Tutorial: Stampila din guma de sters ( preluare www.perachapita.com )

Intotdeauna m-au interesat stampilele, cand eram copil si prindeam o stampila cu greu mi se extragea din mana, stampilam cu frenezie tot ce intalneam, aceeasi fascinatie o am si acum si mi-o recunosc  atat in copiii mei cat si in elevii mei…stampilele au ceva fascinant prin repetitie….motivul se repeta si totusi fiecare urma este unica. In cautarile mele pe net am dat de un site : http://www.perachapita.com/ in spaniola care ma invata cum sa fac stampile folosind o guma de sters…asa ca va spun si voua…sper sa vi se pare interesant.

Materialele folosite sunt:

– guma de sters

– creion sau orice alt instrument de scris

– un cuter cu lama mai ingusta ( aici se foloste un instrument care aduce a bisturiu…e bun si cuterul..:))

Se traseaza forma pe care o dorim ( aici o mustata) pe radiera ( guma de sters):

Folosind cuterul incepem sa decupam spatiul de langa forma trasata , adancimea nu trebuie sa fie foarte mare, pentru ca urmarim sa scoatem doar putin in relief forma dorita, cuterul trebuie sa fie bine ascutit.

Acest tutorial se adreseaza parintilor….umblam cu obiecte ascutite …asa ca este periculos pentru copilasi.

La sfarsit vom avem stampila dorita :

Nu conteaza cat de frumos ai decupat in jurul modelului , important e  sa fie in relief motivul ales de noi.

Acum….putem stampila tot ce vrem…scrisori..portrete…semne de carte…

Tot ce trebuie sa facem e sa inmuiem stampila in tus…sau culoare…si sa ne dezlantuim…:)

Pe curand

Adriana

 

 

Lasă un răspuns

