Tutorial: Fulg de zapada (quilling)

Fulgii de zapada pot fi folositi ca ornamente de brad. Fulgii pot avea culori variate, eu am exemplificat aici pe unul albastru…pentru mai multa vizibilitate..:).

Ornamentul este facut cu tehnica invartitului hartiei…adica ,, quilling”

Materialele de care avem nevoie sunt:

– fasii de hartie cartonata…8 buc, folosim 7 buc pentru fulgul propriuzis iar ultimul pentru agatatoare

– lipici

– instrument de invartit hartia …sau degetele din dotare..:))

Incepem prin a indoi o fasie de hartie in doua:

Apoi invartim un capat inspre interior pana la indoitura de la mijloc:

Acum invartim si celalalt capat dar ne oprim putin deasupra celuilat capat invartit….pare complicat, dar sunt sigura ca din imagine intelegeti ce vreau sa spun..:

Repetam acelas lucru de inca sase ori:

Cand am terminat de invartit tot ce aveam de invartit…adaugam si agatatoarea si le lipim cu grija intre ele:

Am agatat fulgul de zapada  la fereastra…pana vine bradul..:))

Sper ca explicatiile mele au fost destul de clare.

Pe curand

Adriana

Lasă un răspuns

