Tutorial: cercei cuib

Se numesc ,, cercei cuib” pentru ca sarma de suport este indoita intr-un cerc pe care l-am vrut ,, random” si sunt umpluti cu margele. Margelelor nu le-am stabilit numarul de la inceput, trebuie sa fie de dimensiuni diferite si sa aiba culori care se potrivesc si sa umple tot ,,cuibul”.Deci este loc de multa improvizatie aici.

Materialele:

– sarma de suport, groasa de 1mm

– sarma pentru infasurat , dim: 0,30 mm

– tortite de cercei

– cleste de taiat sarma

– cleste de indoit sarma

– margele, adica perle, o multime de dimensiuni diferite ( eu am folosit in total la cei doi cercei 22 de bucati)

Sarma de suport se infasoara intr-un cerc…imperfect….de mai multe ori ( cercul meu are 2 cm):

Sarma subtire se infasoara neglijent peste suportul de sarma obtinut anterior. De ce neglijent?

Pentru ca vreau sa obtin o anumita textura…sa arate a cuib…cu paiele rasfirate..he,he.:

Acum incepem sa insiram margelele, eu am inceput cu perlele mai mari si am descrescut treptat dimensiunile lor:

Se observa ca din cand in cand infasor sarma de partea opusa a suportului, si tot asa pana la final:

Inainte de incheiere agatam cu ajutorul sarmei si tortita cercelului:

Am ajuns si la final, asa arata cercelul la sfarsit:

Si pentru ca , in general, avem doua urechi…acestia sunt cerceii pentru toate urechile noastre…:)))):

Va astept si data viitoare

Adriana

Lasă un răspuns

